Monkey Kong
Guide Gorilla across jungle and other worlds Gorilla Big Adventure is a very fun and addictive never-ending scrolling platform game. Jump from platform to platform and collect bananas that will give you energy to use as power-up and destroy all ennemies and obstacles. Key Features: -Cute Graphics -Never Ending Game -Easy Controls -Nice Sound Ambiance -Many different items (Super Gorilla, powerups, Rocks, Corners etc..)