Mirrored Souls
Mirrored Souls is a puzzle platformer that tells the story of Ravi and Daru, two completely different celestial beings connected to each other but separated in a mirrored universe. Following a thoughtful narrative, you will control both characters simultaneously and solve puzzles that explore the possibilities of the mirrored mechanics in fun and challenging ways. Discover beautifully illustrated scenarios that compliments the duality of both characters and develop your cognitive skills and spatial vision as you cross portals to bring them together.