Minecraft Battle Map Pack 4
Battle Map Pack 4 is here, featuring 3 magnificent new maps! Creep through the deserted, snowbound Dig, slog it out amid the over-sized furniture of Shrunk and hoedown before you showdown in the dusty Frontier. Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).