Metaphor: ReFantazio
From the creative minds behind Persona 3, 4, and 5 comes Metaphor: ReFantazio. Brace yourself for the next evolution of fantasy JRPG with Metaphor: ReFantazio, available now. Winner of 50+ awards, with a free demo that carries save-data to the full game. Enter the royal tournament to fight for the throne and for the future. Control your destiny, face your fears and awaken magical “Archetype” powers that lie dormant in your heart. Team up with a compelling cast of characters and embark on an immersive journey that promises hours of captivating exploration, dynamic turn-based with a blend of real-time combat, and exhilarating discovery. Key Features: ATLUS' Newest Fantasy JRPG: A mysterious & exciting story unfolds in a world where people must fight their own anxiety. Join the high-stakes Royal Tournament that promises hours of captivating exploration and discovery. Award-winning Art Direction: Ride your “gauntlet runner” to faraway dungeons & towns across an expansive world. Discover beautiful landscapes accompanied by captivating music, immersive UI, & anime cutscenes. Innovative Battle System: An exhilarating turn-based combat system with a blend of real time action. Party customization through "Archetype" powers provides the freedom to personalize your adventures. Time Management System: Go on quests, dungeon dive, & hunt for treasures by day. Strengthen relationships, build bonds, & increase virtues by night. Choose your actions wisely, time management is key to achieving your goal.