Max Payne
Max Payne is a man with nothing to lose. A fugitive, undercover cop framed for murder, he is now hunted by cops—and the mob. With his back against the wall, Max is fighting a battle he cannot hope to win.Prepare for a new breed of deep-action game. Prepare for Payne … Developed by Remedy Entertainment and Neo for the Xbox, and produced by 3D Realms, Max Payne is a relentless, story-driven game about a man on the edge. Help him fight for justice, while uncovering plot-twists and twisted thugs in the gritty bowels of New York during the century's worst blizzard.