Mars Survivor: Red Rifle
With this DLC, you'll get: - A superb Amazonis Outfit - An exceptional Ares Rifle - An exceptional Amazonis Visor - A great Quantumflex Garment - A great Zenith Satchel - 36 costume scrap - 24 gun scrap - 500 gems - 150 wires - 40 metal Raise your chances of survival with a new gun and armor!