Lost Artifacts 5: Frozen Queen
An archaeological expedition risks turning into a disaster! During the excavations, Claire and her friends came across a cave in which the Ice Queen was lying, immersed in a strange dream. When she was found, the spell fell off and the girl, believing that she had been robbed, decided to find her treasures and freeze the whole world. Claire and her friends should get ahead of her. Embark on an incredible journey through various countries in a world filled with ancient monuments and mysterious artifacts, in an exciting casual strategy Treasure Hunters. A lot of different tasks, more than 40 levels, a fun story, simple and addictive gameplay, as well as a fantastic world — all this is waiting for you right now! Search for treasures, restore historical monuments, search for mysterious artifacts, fight with the Queen's Guard, overcome difficulties and manage resources. Simple controls and intuitive training will help you easily understand the basics of the game. Treasure Hunters — Save the world from disaster!! -A world filled with fantastic creatures and ancient monuments — totems, statues and castles will help uncover the secrets of the past. -Funny story, colorful comics and bright characters! -A lot of different tasks that you have not yet encountered. -More than 40 unique levels. -Dangerous enemies: Crocodiles, giant scorpions, ice warriors and birds of prey. -4 unique locations: Snowy taiga, misty plains, southern islands and hot deserts. -Useful bonuses: Acceleration of running and work, elimination of obstacles, automatic collection of resources and acceleration of excavations. -Simple operation and intuitive training. -More than 20 hours of exciting gameplay for any age. -Pleasant theme music. -Many mysterious and mystical relics.