Long Ago: A Puzzle Tale
Long Ago: A Puzzle Tale is a relaxing puzzle game with colorful visuals, beautiful music and a fully voiced modern fairy tale told in rhyme about a brave princess striving for freedom and adventure when everyone around her tries to keep her in line with the status quo. Solve intuitive puzzles, collect feathers, gems and coins, discover new mechanics as you progress and enjoy the unique themes each chapter unlocks.