Layers of Fear + >observer_ Bundle
The Layers of Fear + >observer_ Bundle features two award-winning horror titles from Bloober Team. In Layers of Fear: Masterpiece Edition, step into the mind of a madness-engulfed painter and navigate his ever-changing mansion while striving to create a true masterpiece artwork. Then, in the DLC, return to the house as the artist’s daughter as you retrace your steps to understand your father’s motivations. Play as an Observer, the new front line of neural police in 2084, Poland. Hack into the jagged minds of the insane, while you investigate the cry for help of your estranged son in this retro-cyberpunk world filled with a rich narrative and an alluring future reality.