Krampus Kills
Not a creature was stirring, except for a disgusting monstrosity known as Krampus. You know the lore, now take charge! With nothing but a double-barrel boomstick stolen from Dad, young Finley must defend his home on Christmas Eve in this Doom-like horror shooter. Summary: Navigate a small town in search of a way to escape Krampus. Choose your path through numerous winter-themed demons and battle your way to freedom and get your name off the naughty list. Fight through the town frozen in time, through a parallel universe, to find your way to the underworld where CastleKrampus awaits. So many children have failed before you. Do you have the guts and the wits to defeat Krampus? Gameplay and features: A large cast of hideous monsters awaits you in Krampus Kills. The Christmas demon raises the dead on the night of his arrival. His demonic elves will run at you as cannon fodder, while snowmen rain down icy artillery from afar. Zombies lurk around every corner, ready to swarm. Finally, we have Krampus himself, who pursues the player in a Mr.X fashion through the sleepy town. Nightmare Mode: The game features a Nightmare difficulty that is unlocked once you beat the game. Nightmare mode allows players to challenge themselves with a version of the game that has completely new enemy spawns and a secret ending! Survival Mode: When you beat the game you can unlock the Survival Mode. Survival mode (also commonly referenced as horde) is a mode where you must survive as long as you can against endless waves of enemies! Test your skills and unlock the 15-minute survival achievement! Hide and Seek Mode: Hide and Seek is unlocked by default and features an open map where players must sneak around a giant forest unarmed with Krampus on the loose! Krampus has put a spell on you and you need to destroy 3 grandfather clocks to escape the forest. The game mode randomizes the locations of the clocks when you play and features an achievement when beaten.