Kao the Kangaroo
Kao the Kangaroo is a beautiful 3D platformer jam-packed with fun, exploration, adventure, and mystery! Join Kao, the feisty furball, as he embarks on an unforgettable quest to uncover the secrets surrounding the disappearance of his father. He’ll traverse rich environments, filled with hazards, puzzles, and foes. Each turn uncovers another clue as well as revealing a secret world bubbling under the surface.