Kabaret
Kabaret is a dark fantasy folklore adventure game. The story unfolds through the eyes of Jebat, a cursed boy who is uprooted from his small town to a mystical, violent, and unforgiving monster realm. Astray and lonely in a place of unfathomable cruelty, Jebat confronts monsters both supernatural and human in the Kabaret.