Just Cause 3: Mech Land Assault
This content pack includes a brand new island, missions, challenges, two heavily armed Mech’s equipped with the GRIP Gravity Weapon, the Bavarium Power Core energy rifle and a Rebel Mech buddy, all of which can be carried over into the main game. Features - Liberate the brand new island province of Lacrima. - Rescue and arm the rebel prisoners to defeat the Black Hand in an all new storyline and missions. - Pilot two types of powerful Mechs and drive them anywhere in Medici - Unleash the Mech’s Gravitational Remote Influence Projector or “GRIP” to attract and hurl objects at your enemies. - Jump and smash helicopters from the sky or ground pound tanks with the GRIPS’s Force Pulse attack. - Prove your skills and earn upgrades in Mech arena challenges. - Call in a Rebel Mech buddy for extra firepower when the going gets tough. - Includes a powerful new energy weapon, the Bavarium Power Core rifle.