Joe Danger Special Edition
(Online Interactions Not Rated by the ESRB) Destructoid – 10/10!IGN – 9.5/10!A death-defying thrill-ride starring the world’s most determined stuntman, Joe Danger! Combo, boost and pull ludicrous stunts to fill Stadiums and put Joe back on the podium.Race against your friends or take on your rivals, the reckless Team Nasty. Leap school buses full of screaming kids and pools of ravenous sharks, as you attempt to wheelie your way into the record books in over 100 eye-poppingly gorgeous levels!Stunt, create, share! Drop into the sandbox to make your own Events and torment your friends with your devious creations.Special Edition is the ultimate fun packed version of the multi-awarding winning Joe Danger. Experiment with 30 insane level creations in the Laboratory and unlock some new friends, exclusive to Xbox 360!