Injection π23 'Tabula Rasa'
Classic survival horror focused on puzzle solving and strategy. Control a lonely character away from society who desperately searches for his dog and becomes involved in a dark conspiracy. Story about secret societies and mind control programs, inspired by historical facts and real events.