Hyper Void
This is the first time space battles occur not only in the depths of galaxies, but right inside cross-dimensional wormholes! Punch your way through waves and waves of enemies from all races in the universe as you travel through volatile and crazy wormholes, all rendered in high-quality 3D with a heart-pumping progressive soundtrack! Over 25 levels are awaiting you, filled with challenge and dangerous big boss encounters. And if that wasn't enough, three EPIC boss showdowns will test every space combat skill you have! Are you ready to embark on the mission that will determine the fate of our race?