Hole io: Animals DLC
With this DLC you'll unlock: - Farm map - Ripley skin - Ginger Cat skin - Grey Cat skin - Mickey skin - Mr Piggy skin - Pug skin - White Tiger skin - Lion skin - Kitty skin Choose your animal skin, eat harvests, tractors, barns, windmills and grow BIG!