Hell Clock
Get Hell Clock along with the Hell Clock: Cursed War Expansion and begin your battle in this infernal purgatory that explores the darkest side of Brazil's history. In the 19th century, Canudos became a refuge for thousands. When its people defied the new Republic, they faced brutal retaliation, leaving 25,000 dead. Play as Pajeú, a warrior fighting to rescue the soul of The Counselor, his fallen mentor. With each descent, time warps, and your power grows as you confront the dark forces that claimed his head and trapped his soul. Every second counts as you battle the undead forces of your oppressors. Risk delving deeper for powerful loot and face the nightmarish incarnations of those who sought to bury the truth. Hunt down ancient Relics infused with the strength of resistance. Create devastating combinations that channel Canudos's unbreakable spirit into unstoppable power. Master a diverse selection of devastating abilities born from righteous fury. Dance through hordes with lightning-fast knife strikes, smash enemies with Canudos' great bell, or rain rapid-fire death from your trusty sidearm. Each descent brings new chances to right historical wrongs. Discover unique combinations of Blessings to evolve your build as you face the demons of Brazil's dark past, present, and future. Whether you seek a brutal test against history's oppressors or a thoughtful journey of justice, Hell Clock adapts to your path. Remove all time pressure with Relaxed Mode, or push your limits in Hardcore mode. Experience a complete three-act story campaign and start a new journey through our Endgame Ascension system! Climb through Hell Mode, craft challenges with Penances, and complete heavenly Promises in exchange for the godly power of the Constellations. Take your builds to the next level by Imbuing Relics with Tools to increase their power and add new effects. Or take the risk for greater rewards by Corrupting your Relics, with equal chances for blessing or bane.