Heavenly Bodies
Discover the ever-changing nuances of weightless motion in this challenging physics game. Wrangle control of your cosmonaut’s arms with the left and right thumbsticks to push, pull, and clamber through fully physically simulated scenarios aboard a scientific research station. You have been entrusted to bring into operation Earth’s proudest feat of engineering. With only radio contact with mission control as your aid, you will have to use your sharp mind and dexterous limbs to assemble space telescopes, maintain delicate solar arrays and research cosmic botany. But without gravity, nothing is still, nothing is secure, and nothing is simple.