Heart of Darkness Collection
The Heart of Darkness Collection is the ultimate Legacy of Kain experience, bringing together Legacy of Kain: Defiance Remastered Deluxe Edition and Legacy of Kain: Ascendance in one definitive bundle. Return to the dark world of Nosgoth and relive the climactic struggle between Kain and Raziel in Legacy of Kain: Defiance Remastered Deluxe Edition, updated with modern enhancements and exclusive bonus content. Then step into Legacy of Kain: Ascendance, a fast-paced 2D action platformer that brings you Nosgoth in a brand new way.