Hail & Ice Skin Pack
Harness the power of the storm and wrap your weapons in skins so cool they’ll turn your enemies’ blood to ice. Containing two weapon skins usable across all in-game guns, unleash your inner cold-blooded killer with the Hail & Ice DLC pack. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.