Guacamelee! 2 - Three Enemigos Character Pack
Keep your friends close and your Enemigos even closer! This one-two-three punch character pack will let you save the Mexiverse in style. Play as El Muñeco, a dashing magician with a penchant for performance. Suit up as Uay Pek and drink in the full power of the Dead World. Intimidate your foes with the ferocious feline moves of Jaguar Javier. Each new playable character comes with unique attributes that add a fresh tactical twist to your adventure. Master all three Enemigos and capture the new Achievements to prove it!