Greyhill Incident - Abducted Edition
Greyhill Incident is a story-driven Survival-Horror game that takes place during the early 90s. As Ryan Baker, equipped with a baseball bat and a few bullets in his trusty revolver, the story takes you across the atmospheric neighbourhood of Greyhill, which is invaded by UFOs & Grey Aliens. EXPERIENCE A CLASSIC ALIEN INVASION STORY The recent increase in paranormal activities over the last few days have convinced the scared and now paranoid residents of Greyhill, that the Aliens are amongst them. They trust no one. The small neighbourhood of Greyhill is afraid to speak up and fearing being sent to the psychiatric ward, they avoid calling the police. Alone, they prepare by boarding up their windows and starting a neighbourhood watch. GET ACROSS THE NEIGHBOURHOOD Ryan Baker attempts to cross the neighbourhood of Greyhill to save a neighbour who is in serious trouble. Find useful items, solve puzzles and meet other humans as you fight to survive the invasion and guide Ryan through the neighbourhood. INVESTIGATE AND UNCOVER THE TRUTH Sneak through the open areas of Greyhill. Investigate houses & barns and search for ammo while you work your way through the village and uncover the Alien conspiracy. BEWARE OF THE GREYS "They" are a constant threat as they try to abduct people from the village, take samples of everything, experiment and probe people. Sneak, run or fight to get through Greyhill and beware of "The Greys". ABDUCTED EDITION EXTRAS: Found Footage Mode – Play the whole game through a ‘Found Footage’ view. Digital extras including Bob's Tin Foil Hat Manual, Conspiracy Advertisement, Newspaper and Wallpaper. Original Soundtrack – ‘Main Theme’ and ‘This is Our World’.