Graffiti Glow Skin
Rebel with a cause? Get a load of the Graffiti Glow DLC Pack, featuring an unmissable weapon skin for those who want to get noticed. Usable across all gun models, get ready to spray those bullets at the opposition. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.