Gori: Cuddly Carnage - Catbox Skin Pack
Thank you for supporting Gori! Please enjoy this free Skin Pack for Gori: Cuddly Carnage that adds : - A slick new outfit For Gori - New effects for Gori’s shield. Show your colours with the exclusive Catbox Green Skin Pack! Download today and slay the Adorable Army in Style!