Garfield Lasagna Party
32 mini-games to discover across emblematic environments such as Garfield's house, the pizzeria, Liz’s veterinary clinic... Our friends Garfield, Odie, Arlene et Nermal have taken on an enormous challenge: to participate in a gigantic lasagna party! A wide variety of crazy games are on the menu: throw snowballs, navigate obstacle courses, slice pizzas... Anything to get ahead of your opponents: win the mini-games, roll the best dice throws... and multiply the low blows by using objects! Garfield Lasagna Party invites you to play a party game set in the world of everyone's favorite fat orange cat. With 32 mini-games and 3 play modes, the fun never ends! A game for the whole family, whether you like lasagna... or not! 2 BONUS PLAY MODES: CHALLENGE MODE: Designed for 4 players, this mode allows players to enjoy their favorite mini-games without having to pass all the squares on the game board: the perfect way to get in a quick game... or for intensive training! COMPETITION MODE: This game mode enables players to organize a championship with a selected number of mini-games, chosen randomly and played successively at high speed! 32 mini-games for up to 4 players to enjoy! Embody one of the 4 iconic comic book characters.