Forklift Extreme: Deluxe Edition
This unique forklift simulator puts you in the driver's seat, with highly-detailed physics that mimic the movement and handling of real machines. Master a variety of vehicles with unique handling characteristics and tackle a wide range of challenges. Explore many warehouse environments, each with its own distinct design. Pick up and move cargo, navigate tight corners and narrow aisles, and complete challenging missions that will put your operator skills to the test. Forklift Extreme has something for everyone, including various gameplay modes to keep you on your toes. With the Deluxe Edition, you'll get six DLCs packed with new levels and skins to keep the fun going! It's the ultimate forklift simulation experience.