Forgotlings
Forgotlings is a cinematic action-adventure set in a magical realm inhabited by sentient forgotten objects. Unite five tribes through diplomacy—or your sword—in a hand-drawn journey with tough choices, an inspired soundtrack, and full voice acting. Imagine a place where everything that is lost and forgotten goes; old toys, letters, single socks. The Forgotten Lands is a magical world inhabited by forgotlings; creatures composed of mislaid objects longing to be remembered again. You'll play as Fig, a once-forgotten posing doll now captain of the sentient lightship Volare. As shadows stir and ancient divisions crack the land, you must soar across windswept skies and forgotten cities, uniting warring tribes before everything unravels.