Find The Cats
Discover adorable cats hidden across charming handcrafted scenes in Find The Cats! Explore colorful environments, sharpen your attention, and find every sneaky little kitty before moving to the next level. Perfect for casual and cozy game fans, Find The Cats offers a relaxing experience with cute visuals, satisfying discoveries, and plenty of fluffy cats to uncover. Can you find them all? Features: -Cute hand-drawn art style -Relaxing hidden object gameplay -Multiple themed levels -Fun and casual experience -Perfect for cat lovers Good luck finding every cat!