Final Zone
In the future of the 2000’s, war is no longer fought with missiles weapons or nuclear bombs. With the high technology of militarysatellite, enable to monitor any large scaled forces. It was the beginning of new ear of small scaled land warfare weapons. At that time, new weapon called NAP (New Age Powered-Suits) was unveiled. Howard Bowie, the soldier of the El Sharia Military Nation's foreign legion was received an order. Now, go to the battlefield to fulfill the mission even though it would be like a death sentence… Features: * 7 different stages full of action * Fight against powerful bosses that will push your combat skills to the limit * Use a wide variety of weapons that allow for many different attack strategies * Gallery: view images from the original game’s illustrations, posters, box design, etc. * Jukebox: listen to any of the game music tracks any time you want. * Rewind/Turbo function: repeat something until you achieve perfection, or speed things up * Cheats function: activate cheats that will make your mission a lot easier (infinite lives, invulnerability, etc.) * Save state function: save wherever you want to in the game, and restart from that exact point * Screen filters: select from several filters to modify how the game looks (retro-style monitor, black-and-white, etc.) * This game is re-release of “Final Zone” which the first launched in 1990s for home consoles.