Fatum Betula
Welcome to a world without a past. Fatum Betula is an atmospheric exploration game with light puzzle elements. A magical birch is the only thing dictating the future, and it is your job to find something appropriate to feed it with. There is a total of 10 unique endings and a plethora of secrets to uncover. "The PS1 era visuals are excellent and although the art style is very different, there's a real Ghibli-esque sense of mystical wonder to the world. Highly recommended." -Alpha Beta Gamer WARNING! This title contains infrequent cursing and themes of nihilism, death, and abuse. This game also contains flashing images and lights that may trigger seizures for those with photosensitive epilepsy.