Extinction: Ravenii Rampage
As the sole warrior equipped with the skills to save humanity, you must use everything in your arsenal to defeat the ogre onslaught. This add-on is also included as part of the ‘Days of Dolorum’ Season Pass. Purchase of this additional content requires the Extinction game.