Expert Level Skirmishes
A desperate plea for help has come from the war-ravaged front lines, and Squad E has answered the call for reinforcements. Six different battlefields, each one a bleak struggle for survival—could it be that the elite Squad E has finally met its match? This mission can be played after completing Chapter 18 of the main story. To access this mission, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.