Enlisted - STG 45(M) Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of four assaulters and one engineer, armed with a STG 45(M) assault rifle (Rank 5 Germany) - 300 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 32nd Grenadier Division of the 88th Grenadier Regiment from the Wehrmacht forces in the Berlin campaign. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with STG 45(M) - assault rifles with roller delayed action. Note! The unique weapon from the pack is available only for a designated squad.