Enigmatis Collection
The highly acclaimed Artifex Mundi trilogy is now available as a bundle! Become a private detective and investigate a mysterious cult in Maple Creek. Follow in the footsteps of the sinister Preacher and explore the foggy Ravenwood Park – a place that harbors more secrets than meets the eye. Travel to the breathtaking Karkhala and figure out a way to find and destroy the mysterious source of evil.