EMOTIONLESS : The Last Ticket
EMOTIONLESS: The Last Ticket is a first-person psychological horror journey where memory and reality fracture. As James Anderson, you return to the decaying remains of the amusement park your father built and then vanished within. Surreal Exploration: Navigate a world inspired by liminal spaces and cosmic horror. In this park, the architecture is as unstable as your mind. Pure Psychological Horror: Experience a haunting narrative driven by atmosphere and discovery. No combat. No distractions. Just the growing dread of what lies around the next bend. Reality-warping Nightmares: Don't trust your map. Paths twist, corridors shift, and hallways lead to places that shouldn't exist. Get lost, find your way, and lose it all over again. The Rides Still Run: Step aboard one-of-a-kind attractions designed by a disappearing man. They offer a unique perspective on the park, if you’re brave enough to stay in your seat. Atmospheric puzzles: Engage with the park’s decaying machinery through tactile, environment-based puzzles. From heavy iron levers to rusted valves, every interaction is woven into the world to support the journey, without breaking the tension. Not everything you see is real. Not everyone you meet is alive. And some things simply don’t belong to this world.