ELDEN RING NIGHTREIGN
ELDEN RING NIGHTREIGN is a standalone adventure within the ELDEN RING universe, crafted to offer players a new gaming experience by reimagining the game’s core design. RISE TOGETHER Join forces with other players to take on the creeping night and the dangers within featuring 3-player co-op. BECOME A HERO Take command of uniquely skilled heroes, each possessing their own abilities and distinct flair. While individually formidable, their skills create powerful synergies when they unite as a team. TAKE ON THE NIGHT Overcome a relentless environmental threat that sweeps through a land that changes between each game session and defeat the magnificent boss of that night! *There is also a Deluxe Edition product available. Please be careful not to purchase the same content twice.