Eden's Last Sunrise
Eden's Last Sunrise is an isometric strategy RPG inspired by classics of the genre. As the commander of the Cradle Project, you'll befriend many human and non-human allies, experience multiple branching paths and endings, and strengthen your units through a mix-and-match job class system. But as the days wind down toward the end of the world, will you fight your fate until the end? Accept and embrace your place in the universe? Or, find a way to transcend into something new? Guide your allies down multiple possible outcomes as you unify - or conquer - the world below.