Dying Light: The Beast Deluxe Upgrade Pack
Upgrade to the Deluxe Edition and enhance your Dying Light: The Beast experience. With the Deluxe Upgrade, you’ll receive the Official Soundtrack composed by Olivier Derivière, a collection of Dying Light: The Beast-themed wallpapers, and the exclusive Castor Woods Prepper Bundle, as well as a tourist map full of notes of locations worth exploring.