Dying Light: The Beast Deluxe Edition
Take your Dying Light: The Beast experience to another level with the Deluxe Edition. You'll receive the Official Soundtrack, wallpapers, and the Castor Woods Prepper Bundle, as well as a detailed tourist map that highlights locations worth exploring.