Dying Light: The Beast - Action Hero Essentials
Supercharge your Dying Light: The Beast experience to those of a big-screen Action Hero, bringing the ultimate tools of survival right to your fingertips as you fight for the future. Boasting the precision-driven Predator Rifle and the iconic Afterkill 47 charm, your arsenal becomes a statement of power as the fight continues. And pull on an iconic and suitably rugged Hardboiled outfit, inspired by the big screen’s greatest heroes. Accompanied by crucial consumables, you'll look the part as you face every challenge head-on.