Directive 8020: Digital Deluxe Edition
The deluxe upgrade includes The Dark Pictures Outfit Pack, Additional Dark Pictures Collectibles, Cinematic Filter Packs, Digital Artbook and exclusive soundtrack What’s Included: THE DARK PICTURES OUTFIT PACK Wear the iconic outfits of The Dark Pictures characters aboard the Cassiopeia. Play as sleep technician ‘Carter’, in Jason’s army outfit from House of Ashes or, science technician ‘Anders’ in Julia from Man of Medan’s diving trip outfit. BONUS MISSION: THE DARK PICTURES HEIRLOOMS RETRIEVAL A secret assignment awaits. Track down hidden dolls and relics from Man of Medan, Little Hope, House of Ashes, and The Devil in Me. Each collectible unlocks chilling secrets that connect Directive 8020 to The Dark Pictures universe. CINEMATIC FILTER PACK Choose the aesthetic of Directive 8020’s cinematography by choosing from 3 visual filters which represent each era of space missions. Customize Directive 8020's eerie atmosphere with three unlockable cinematic filters: Including: 60’s Filter – Classic black-and-white, evoking early space race footage 70’s Filter – Gritty 8mm-style film grain for a raw, documentary feel 80’s Filter – Retro VHS aesthetic dripping with analog horror vibes DIGITAL ARTBOOK Uncover the dark creative process. View concept art of Tau Ceti f, early Cassiopeia designs, and the grotesque body horror transformations of its doomed crew. DIGITAL SOUNDTRACK Immerse yourself in the terrifying soundscape crafted by award-winning composer Jason Graves.