Digerati Nerdook Bundle Vol.1
One-man indie developer Nerdook is a master at making games that are easy to pick up and play, but impossible to put down. This collection includes three Nerdook gems: Monster Slayers, Reverse Crawl, and Vertical Drop Heroes. Monster Slayers: A rogue-like deck-building RPG adventure with an innovative card-based battle system. Choose your path through the perilous Northern Valley as you follow your quest to defeat the legendary Harbinger. Reverse Crawl: You’re dead already! But that isn’t going to stop you – the Revenant King – from reclaiming your throne. This fast-paced turn-based strategy RPG that lets you lead mobs of monster minions and back-from-the-grave goons into battle. Vertical Drop Heroes: A procedural platformer RPG hybrid with roguelike elements. Armed with a variety of skills and traits, use your cunning and reflexes to survive the dangers of each stage, until you face the final boss and uncover the truth behind the game!