Dice: Devils Game
Once a thousand years, the devil calls seven heroes to battle. In this battle, the fate of humanity is determined. Six heroes could not resist the devil and were captured. You are the last. Can you defeat the devil or is humanity destined to fall? Is this the last game in the history of civilization or will humanity be given another thousand years of peace? Everything depends on you! Welcome to the Devil Games!