Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto is back with a license to probe. The alien invader returns, groovier than ever and now with genitals! Experience the swinging ‘60s in all its chemical-induced glory and take revenge on the KGB for blowing up your mothership. As you uncover the schemes of your enemies, you’ll have to form alliances with members of the very species you came to enslave.