Death Park 2: 4k Remaster
Start your adventure in one of the best scary games and creepy horror games! In the horror you will find yourself in a creepy city filled with secrets, monsters, and adventure. Take an action and save your sister from the clown, find out the mystery of Death Park and the origin of the scary clown! Are you ready to fight your nightmares and various monsters that have flooded Farland? Can you cope with all puzzles that await you in this horror story? You have to visit 8 huge locations including streets, hospital, cemetery, sewer, and military base. You will be able to move between the real world and the world of sleep to solve riddles and fight a scary clown and various monsters. We paid special attention to puzzles now they have two difficulty levels, also puzzles themselves change with every adventure! Try to complete the game with challenging puzzles! Only a few players are able to do it. There are many endings in our shooter, and your survival and the outcome of the story depend on your decisions and actions. Can you unlock all the endings of the thriller? Enjoy the horror, friend!