Crossout — Spirit Reader
— Unique armoured car: “Spirit reader”; — Cabin: “Manitou” light cabin; — Weapon: “Nagual” large-caliber revolver (2 pcs.); — Movement parts: “Shiv” and “Shiv ST” wheels (2 pcs. each); — Hardware: “Averter” defence module, “Harmonizer” spread stabilizer, “Razorback” engine, “KA-1 Discharger” recharge booster, “FG Aggregator” generator, “Ammo reserve” ammunition; — Character portrait: “Isi White Bone”; — Paint can “Steel coating”; — Decorations: “Halogen headlamp left” and “Halogen headlamp right”; — 1500 in-game coins; — A set of structural parts; — Maximum number of parts increased to 70. “The spirits told me that life and death go together, and one cannot exist without the other. And only by constantly testing yourself can you become stronger. But the more you harden yourself and get closer to the spirits, the stronger your hunger becomes”. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 70. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlocks early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!