Crime Fighter Challenge Pack #3
Get this Crime Fighter Challenge Pack to receive various combat and predator maps featuring Batman, Nightwing, Robin, and the Batmobile. This expansive challenge pack allows focused training in Freeflow Combat and Invisible Predator stealth incursion.