Crime Fighter Challenge Pack #1
Grab this Crime Fighter Challenge Pack and receive 6 AR challenges for Batman, Nightwing, Robin and Catwoman. This expansive challenge pack allows focused training in Freeflow Combat and Invisible Predator stealth incursion.