Desert Water GamesShooter
Cosmic Mirage is an exciting side-scrolling shooter that takes the player on an exciting space adventure. Sinister forces have taken over peaceful planets in the galaxy, turning them into empty space mirages. Your mission is to become the last reliable pilot of the plane and free them from the sinister invader. An epic journey awaits you through varied landscapes and battles with different types of enemies. Planets that were once sources of life and prosperity have now become places of darkness and strife. Each world presents unique challenges, and the trapped inhabitants need your liberating intervention.